Welcome to the North American Subaru Impreza Owners Club Friday December 26, 2014
Home Forums WikiNASIOC Products Store Modifications Upgrade Garage
New England Subaru Impreza Club
Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferences Home Registration is free! Visit the NASIOC Store NASIOC Rules Search Find other members Frequently Asked Questions Calendar Archive NASIOC Upgrade Garage Logout
Go Back   NASIOC > NASIOC Chapters > New England Impreza Club Forum -- NESIC

Welcome to NASIOC - The world's largest online community for Subaru enthusiasts!
Welcome to the NASIOC.com Subaru forum.

You are currently viewing our forum as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our community, free of charge, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is free, fast and simple, so please join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.
* Registered users of the site do not see these ads.
 
 
Thread Tools Display Modes
Prev Previous Post   Next Post Next
Old 05-05-2004, 03:20 PM   #11
Darshu
Scooby Specialist
 
Member#: 1676
Join Date: Jun 2000
Chapter/Region: NESIC
Location: Exile in Norcal
Vehicle:
98RS w/ EJ257/Dom
2014 Tesla Model S P85

Default

2:09P <North_Ursalia> put raj in the trunk with a crowbar
2:09P <TheCaptain> racey racey racey
2:09P <TheCaptain> trunkraj?
2:09P <North_Ursalia> aye
2:09P <@xstar> ya!
2:09P <@Darshu> trunkinjun
2:09P <North_Ursalia> Or Rajmonkey
2:09P <@xstar> the next product of CurryHotRacing!
2:09P <TheCaptain> hmmmm. traded in my trunk monkey for a trunk raj
2:09P <@xstar> RajMonkey sounds better
2:10P <@Darshu> yeah
2:10P <TheCaptain> doesn't drink as much but the smell o f curry makes me ill
2:10P <toto> hahaha
2:10P <@Darshu> rajmonkey, just get someone to plastic-mold a raj head to
replace the one off a gollum figurine
2:10P <@xstar> the effects of teh RajMonkey will make you spin in circles
2:10P <@Snow> hahaha
2:10P <@Darshu> lol
2:10P <@Darshu> totally
2:10P <toto> at least with the monkey you have someone to bum a 40oz from
2:10P <TheCaptain> the opposite of a trunkmonkey
2:10P <North_Ursalia> get two and face them in opposite directions- you'll always go straight
2:10P <@Darshu> it's an evil gyroscope
2:10P <@y2kThug> so my daughter's rabbit chewed through the wire to our
keyboard
2:11P <TheCaptain> that's the next pwoer package
2:11P <Jer> haha
2:11P <North_Ursalia> do what webkris did with the rabbit
2:11P <@xstar> darshu: so far, we just use paper to cover the gollum head
2:11P <TheCaptain> the trunkmonkey rajmonkey set
2:11P <TheCaptain> it's kinda hard to tell the difference bewteen a
trunkmonkey and rajmonkey
2:11P <@Darshu> x*- someone needs to liquor raj up, make a plaster cast of his
head then take the cast to the CNC machine at D(*@#(@Hnas' dad's place
2:12P <TheCaptain> he is kinda monkeyesk
2:12P <@Darshu> and make a scale-mold of raj's gourd
2:12P <@xstar> woh
2:12P <@xstar> CNC raj head?
2:12P <@Darshu> yeah
2:12P <@Snow> Geez.
2:12P <@xstar> serious stuff!
2:12P <@Darshu> we can make 1:8 scale bronze ones as trophies
2:12P <@y2kThug> nice
2:12P <TheCaptain> could we all floss 'em?
2:12P <North_Ursalia> billet aluminum Raj head
2:12P <@Darshu> yeah
2:12P <@Snow> Geez.
2:12P <@xstar> serious stuff!
2:12P <@Darshu> we can make 1:8 scale bronze ones as trophies
2:12P <@y2kThug> nice
2:12P <TheCaptain> could we all floss 'em?
2:12P <North_Ursalia> billet aluminum Raj head
2:12P <@Darshu> and then do plastic injection for the gollum dolls
2:12P <North_Ursalia> makes a handy paperweight
2:13P <@y2kThug> Raj beverage cup
2:13P <@Darshu> "Hollow: doubles as a curry dispenser"
2:13P <toto> haaha
2:13P <@Darshu> "Scare your friends, alienate your neighbors"
2:13P <TheCaptain> fun at party's
2:14P <@Darshu> "A great gift for people you don't really like"
2:14P <TheCaptain> CHiaraj?
2:15P <@y2kThug> good price on that Miata
2:15P <TheCaptain> I smell a whole chain of marketing goodness
2:15P <@Darshu> werd
2:15P <TheCaptain> where's that bitch BT?
2:15P <@y2kThug> apparently he drowned in his soup
2:16P <@Darshu> "Evil gyroscope sold separately. When you hold it next to the
Paultg figurine, both light up!"
2:16P <TheCaptain> LOL
2:16P <@y2kThug> hahaha
2:16P <@y2kThug> amazing
2:16P <@y2kThug> someone log this
Darshu is offline   Reply With Quote
 

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Subaru enters IRC for 2010!!! RS22b Motorsports 39 01-01-2010 03:37 PM
Superbowl IRC for us n00bs SubEd New England Impreza Club Forum -- NESIC 31 02-01-2004 06:55 PM


All times are GMT -4. The time now is 11:48 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Powered by Searchlight © 2014 Axivo Inc.
Copyright ©1999 - 2014, North American Subaru Impreza Owners Club, Inc.