Welcome to the North American Subaru Impreza Owners Club Wednesday October 22, 2014
Home Forums WikiNASIOC Products Store Modifications Upgrade Garage
Tri-State Area Club
Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferences Home Registration is free! Visit the NASIOC Store NASIOC Rules Search Find other members Frequently Asked Questions Calendar Archive NASIOC Upgrade Garage Logout
Go Back   NASIOC > NASIOC Regional Areas > Tri-State Area Forum

Welcome to NASIOC - The world's largest online community for Subaru enthusiasts!
Welcome to the NASIOC.com Subaru forum.

You are currently viewing our forum as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our community, free of charge, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is free, fast and simple, so please join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.
* Registered users of the site do not see these ads.
Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 07-21-2011, 07:33 PM   #426
ryce84
Scooby Newbie
 
Member#: 210466
Join Date: May 2009
Chapter/Region: Tri-State
Location: NYC
Vehicle:
2005 STI
PSM

Default

Does anyone wanna meet at the Korean food truck b4 heading to beer garden the next meet? I'd b down for that
* Registered users of the site do not see these ads.
ryce84 is online now   Reply With Quote
Old 07-21-2011, 08:32 PM   #427
zwrxp09
Scooby Newbie
 
Member#: 276489
Join Date: Mar 2011
Chapter/Region: Tri-State
Location: NNJ (Hudson County)
Vehicle:
2011 WRX Limited 5dr
Lightning Red

Default

Quote:
Originally Posted by Broken Motorsports

Ewwww
i probably lost 10 lbs just on that customer alone, lol

also, i bought this thing for my ms3, it doesnt exactly fit the rex but it does the job. the cabin cooled much faster!



zwrxp09 is offline   Reply With Quote
Old 07-21-2011, 08:37 PM   #428
Broken Motorsports
Former Vendor
 
Member#: 187514
Join Date: Aug 2008
Chapter/Region: Tri-State
Location: Union City, NJ
Default

is anyone heading to the Sonic tonight?
Broken Motorsports is offline   Reply With Quote
Old 07-21-2011, 08:58 PM   #429
zwrxp09
Scooby Newbie
 
Member#: 276489
Join Date: Mar 2011
Chapter/Region: Tri-State
Location: NNJ (Hudson County)
Vehicle:
2011 WRX Limited 5dr
Lightning Red

Default

Quote:
Originally Posted by Broken Motorsports
is anyone heading to the Sonic tonight?
im not, im in the city

the camaro and evo guys will be there. i hope they dont screw around if u guys are going.
zwrxp09 is offline   Reply With Quote
Old 07-21-2011, 10:33 PM   #430
bjkeed21
Scooby Newbie
 
Member#: 247029
Join Date: May 2010
Chapter/Region: Tri-State
Location: Airstrip One, NJ
Vehicle:
2010 WRX Hatch (02C)
Proletariat

Default

Quote:
Originally Posted by zwrxp09 View Post
bjkeed21... yeah u have to take pics of all d cars, including mine. u forgot my car, probably bec it was stock? lol
my bad ! i just double checked the whole lot of pictures i took. i honestly thougth i got some of yours. what i usually did was just go up and down both rows. i think the #of cars was what screwed up my counting lol

i didn't go to sonic tonight, especially after i heard that they were doing burnouts last week
bjkeed21 is offline   Reply With Quote
Old 07-21-2011, 10:43 PM   #431
zwrxp09
Scooby Newbie
 
Member#: 276489
Join Date: Mar 2011
Chapter/Region: Tri-State
Location: NNJ (Hudson County)
Vehicle:
2011 WRX Limited 5dr
Lightning Red

Default

yup. i dont think i'll go either on thursdays if theyre there. i would suggest changing the day for the sonic meet, or just move our beer garden meet there on tuesdays, once or twice a month.
zwrxp09 is offline   Reply With Quote
Old 07-22-2011, 07:12 AM   #432
Jimbolion
Scooby Newbie
 
Member#: 177258
Join Date: Apr 2008
Chapter/Region: Tri-State
Location: CNJ
Vehicle:
04 Forester
Silver

Default

Quote:
Originally Posted by ryce84 View Post
Does anyone wanna meet at the Korean food truck b4 heading to beer garden the next meet? I'd b down for that
unfortunatly, the truck parks in a very busy location. literally at an intersection with no parking, and the exit from grove street trains. our chances are better off asking them to park near the lot at the meet spot are alot higher than all of us finding parking there ... just saying. (i mean its worth a shot, someone wanna go send them an email? lmfao)
Jimbolion is offline   Reply With Quote
Old 07-22-2011, 11:47 AM   #433
ryce84
Scooby Newbie
 
Member#: 210466
Join Date: May 2009
Chapter/Region: Tri-State
Location: NYC
Vehicle:
2005 STI
PSM

Default

i never find parking right in front ether, there are a lot of spaces around the block on that back road though
ryce84 is online now   Reply With Quote
Old 07-23-2011, 11:22 AM   #434
Jimbolion
Scooby Newbie
 
Member#: 177258
Join Date: Apr 2008
Chapter/Region: Tri-State
Location: CNJ
Vehicle:
04 Forester
Silver

Default

Quote:
Originally Posted by ryce84 View Post
i never find parking right in front ether, there are a lot of spaces around the block on that back road though
i kinda feel like im gonna get mugged or shot back there ... idk ... its creepy.
Jimbolion is offline   Reply With Quote
Old 07-23-2011, 12:52 PM   #435
3001
Scooby Newbie
 
Member#: 271670
Join Date: Jan 2011
Default

any place around some chicharrone spots for a meet? I wouldn't midn chicharrone y subarus
3001 is offline   Reply With Quote
Old 07-23-2011, 01:33 PM   #436
SGMSTI
Scooby Newbie
 
Member#: 123219
Join Date: Aug 2006
Chapter/Region: Tri-State
Location: somewhere in nj
Vehicle:
2006 STI
SGM

Default

Ok I need to go to these meets when and where? also who's 06 white sti with the black roof or 05 silver sti with black roof? Cause I want to do the same.
SGMSTI is offline   Reply With Quote
Old 07-23-2011, 03:10 PM   #437
Jimbolion
Scooby Newbie
 
Member#: 177258
Join Date: Apr 2008
Chapter/Region: Tri-State
Location: CNJ
Vehicle:
04 Forester
Silver

Default

Quote:
Originally Posted by SGMSTI View Post
Ok I need to go to these meets when and where? also who's 06 white sti with the black roof or 05 silver sti with black roof? Cause I want to do the same.
im horrible with names but hes on this forum.

you want to black out your roof? you have 2 options!

either paint it or do a vinyl.
the hawkeye in the pictures is painted and my evo is a vinyl. hard to tell the difference aye?


i agree on food + subaru's also
someone seriously email them dudes at krave truck. i can't because my work limits my internet usage
Jimbolion is offline   Reply With Quote
Old 07-23-2011, 03:29 PM   #438
SGMSTI
Scooby Newbie
 
Member#: 123219
Join Date: Aug 2006
Chapter/Region: Tri-State
Location: somewhere in nj
Vehicle:
2006 STI
SGM

Default

Quote:
Originally Posted by Jimbolion

im horrible with names but hes on this forum.

you want to black out your roof? you have 2 options!

either paint it or do a vinyl.
the hawkeye in the pictures is painted and my evo is a vinyl. hard to tell the difference aye?

i agree on food + subaru's also
someone seriously email them dudes at krave truck. i can't because my work limits my internet usage
Where did you get your done at I don't want it to get it painted. Vinyl seems the way.. that's your right handed drive Evo if so I seen a lot. I also saw your roof in person but wasn't sure if it was painted or not.. didn't want to get to close to your car lol
SGMSTI is offline   Reply With Quote
Old 07-23-2011, 04:54 PM   #439
Jimbolion
Scooby Newbie
 
Member#: 177258
Join Date: Apr 2008
Chapter/Region: Tri-State
Location: CNJ
Vehicle:
04 Forester
Silver

Default

why not? i dont bite lmfao just because i drive an evo doesnt mean im an ******* like the rest of the evo community.

why do you think im on this forum? lol

i did the vinyl myself. its not that hard to do actually. i just had alot of practice thats all haha

if you really wanna pay someone and get a warranty just incase anything messes up, look up grafx in linden NJ. they will rape you for 200 bucks though. i paid 50 bucks for the vinyl long enough to do 2 cars. i did mine and my dad's bmw.
Jimbolion is offline   Reply With Quote
Old 07-23-2011, 10:55 PM   #440
damon STI
Scooby Newbie
 
Member#: 279822
Join Date: Apr 2011
Chapter/Region: Tri-State
Location: NJ
Vehicle:
2012 WRX Hatch
Obsidian Black Pearl

Default

All this talk about food has made me hungry. LOL.

Also, there's always the sonic that is open in Bayonne now. Could always try doing a meet there one night.
damon STI is offline   Reply With Quote
Old 07-23-2011, 11:17 PM   #441
HoboBob
Scooby Specialist
 
Member#: 253560
Join Date: Jul 2010
Chapter/Region: South East
Location: Redneck Riviera, SC
Vehicle:
'05 FXT
Asspen White

Default

Kind of a thread hijack so my bad

Was wondering if any of you guys were going through fire school up at Morris County Public Safety Academy. Saw an 06-07 obp WRX up there and thought maybe it was one of you Jersey City boys since they have a class going through now.
HoboBob is offline   Reply With Quote
Old 07-23-2011, 11:56 PM   #442
SGMSTI
Scooby Newbie
 
Member#: 123219
Join Date: Aug 2006
Chapter/Region: Tri-State
Location: somewhere in nj
Vehicle:
2006 STI
SGM

Default

Quote:
Originally Posted by Jimbolion
why not? i dont bite lmfao just because i drive an evo doesnt mean im an ******* like the rest of the evo community.

why do you think im on this forum? lol

i did the vinyl myself. its not that hard to do actually. i just had alot of practice thats all haha

if you really wanna pay someone and get a warranty just incase anything messes up, look up grafx in linden NJ. they will rape you for 200 bucks though. i paid 50 bucks for the vinyl long enough to do 2 cars. i did mine and my dad's bmw.
Cause its at your job where I've seen your car.. I don't want anyone at your job thinking im going to do something lol.. do you also drive skyline?
SGMSTI is offline   Reply With Quote
Old 07-24-2011, 11:44 AM   #443
ryce84
Scooby Newbie
 
Member#: 210466
Join Date: May 2009
Chapter/Region: Tri-State
Location: NYC
Vehicle:
2005 STI
PSM

Default

I'm the silver 05 with the black roof - I did it myself also, I used the 3M carbon wrap, it's awesome cuz if u mess up u can peel it off and a blowdryer takes away the creases in the material so u can kinda fudge up 100 times.
ryce84 is online now   Reply With Quote
Old 07-24-2011, 01:02 PM   #444
jman84
Scooby Newbie
 
Member#: 267557
Join Date: Dec 2010
Chapter/Region: Tri-State
Location: dirty jersey
Vehicle:
12 fozzy xt
white

Default

Quote:
Originally Posted by SGMSTI
Ok I need to go to these meets when and where? also who's 06 white sti with the black roof or 05 silver sti with black roof? Cause I want to do the same.
I hhave the white 07 with the black top iits painted
jman84 is offline   Reply With Quote
Old 07-24-2011, 01:35 PM   #445
SGMSTI
Scooby Newbie
 
Member#: 123219
Join Date: Aug 2006
Chapter/Region: Tri-State
Location: somewhere in nj
Vehicle:
2006 STI
SGM

Default

I need to see these cars in person when the next meet but I can't go mon, thurs, or sat... I have school..
SGMSTI is offline   Reply With Quote
Old 07-24-2011, 02:21 PM   #446
Jimbolion
Scooby Newbie
 
Member#: 177258
Join Date: Apr 2008
Chapter/Region: Tri-State
Location: CNJ
Vehicle:
04 Forester
Silver

Default

its a bi-weekly meet. i actually went my first time last tuesday. pretty chill. i may attend the next one and bring a few more people.

i have a friend who used to owned an 02 wrx that did a full rwd conversion in his backyard and was going to swap an h6 in it. i told him to come by and check you guys out.
Jimbolion is offline   Reply With Quote
Old 07-24-2011, 02:23 PM   #447
Jimbolion
Scooby Newbie
 
Member#: 177258
Join Date: Apr 2008
Chapter/Region: Tri-State
Location: CNJ
Vehicle:
04 Forester
Silver

Default

Quote:
Originally Posted by SGMSTI View Post
Cause its at your job where I've seen your car.. I don't want anyone at your job thinking im going to do something lol.. do you also drive skyline?
do you work for azp or something? im confused. how do you know where i work? lmfao

i USED TO own a gtr. i traded with this evo.

"omfg you traded an r32 gtr for an evo?! are you crazy?!"

yes random screaming guy, i traded my skyline for an evo because evo's are alot more fun to drive. i used to drive a 99 eclipse gsx and thats what started my addiction.
Jimbolion is offline   Reply With Quote
Old 07-24-2011, 05:07 PM   #448
SGMSTI
Scooby Newbie
 
Member#: 123219
Join Date: Aug 2006
Chapter/Region: Tri-State
Location: somewhere in nj
Vehicle:
2006 STI
SGM

Default

Quote:
Originally Posted by Jimbolion

do you work for azp or something? im confused. how do you know where i work? lmfao

i USED TO own a gtr. i traded with this evo.

"omfg you traded an r32 gtr for an evo?! are you crazy?!"

yes random screaming guy, i traded my skyline for an evo because evo's are alot more fun to drive. i used to drive a 99 eclipse gsx and thats what started my addiction.
I work for a transport company that's drop the people off at your job .
SGMSTI is offline   Reply With Quote
Old 07-25-2011, 07:11 AM   #449
Jimbolion
Scooby Newbie
 
Member#: 177258
Join Date: Apr 2008
Chapter/Region: Tri-State
Location: CNJ
Vehicle:
04 Forester
Silver

Default

ohhhaaaa, so you use your sti to transport people? gangster son. jk hahaha


but seriously, by all means, if you have downtime, take a look. idc, a car is a car to me.
Jimbolion is offline   Reply With Quote
Old 07-25-2011, 08:44 AM   #450
SGMSTI
Scooby Newbie
 
Member#: 123219
Join Date: Aug 2006
Chapter/Region: Tri-State
Location: somewhere in nj
Vehicle:
2006 STI
SGM

Default

Quote:
Originally Posted by Jimbolion
ohhhaaaa, so you use your sti to transport people? gangster son. jk hahaha

but seriously, by all means, if you have downtime, take a look. idc, a car is a car to me.
I did it before lol... alright cool next time I'm there I check it out. But im always in jc. So when the next meet?
SGMSTI is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
Hudson Subaru - Jersey City, NJ junfan45 Dealership Reviews 4 06-05-2010 12:03 AM
Borla XR1- Jersey City NJ highjumpharry Engine/Power/Exhaust 53 09-23-2009 04:10 PM
WTB: 02-04 WRX rim.. im in JERSEY CITY, NJ introspecive Tri-State Area Private Classifieds 2 04-08-2006 02:47 PM
How to? Jersey city to Lancaster, PA avoiding most of NJ Tpike Dealer Xing Tri-State Area Forum 9 08-04-2005 06:19 PM
NJ, Jersey City Insurance? NaruNarusegawa Newbies & FAQs 8 06-29-2002 12:53 AM


All times are GMT -4. The time now is 10:43 AM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Powered by Searchlight © 2014 Axivo Inc.
Copyright ©1999 - 2014, North American Subaru Impreza Owners Club, Inc.