Welcome to the North American Subaru Impreza Owners Club Sunday December 28, 2014
Home Forums WikiNASIOC Products Store Modifications Upgrade Garage
Puerto Rico Subaru Impreza Club
Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferences Home Registration is free! Visit the NASIOC Store NASIOC Rules Search Find other members Frequently Asked Questions Calendar Archive NASIOC Upgrade Garage Logout
Go Back   NASIOC > NASIOC Chapters > Puerto Rico Impreza Club Forum -- PRSIC

Welcome to NASIOC - The world's largest online community for Subaru enthusiasts!
Welcome to the NASIOC.com Subaru forum.

You are currently viewing our forum as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our community, free of charge, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is free, fast and simple, so please join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.
* Registered users of the site do not see these ads.
Reply

Thread Tools Display Modes
Old 08-15-2000, 05:47 PM   #1
Memnoch
Guest

Member#:
Question Factory Turbo?

Ok en el general forum acaban de mencionar de unos dealers regando rumores de que cuando venga el WRX, van a tener tambien factory subaru turbos aparte para poner a los RS's y estarian garantizados por Subaru. Alguien sabe algo de esto? Hay que hostigar a Trebol?
Si fuese asi SIGN MY ASS UP

I doubt it though....
* Registered users of the site do not see these ads.
  Reply With Quote
Old 08-16-2000, 08:42 PM   #2
L8Apex
Scooby L8ex

Member#: 2048
Vehicle:
2003 VTEC V6
Gray

Lightbulb

PQ mejor no consigues un Japan-spec turbo engine completo Estoy seguro que se puede conseguir en Santo Domingo por lo menos (sino hay sitios en California ). Los kits de turbo valen lo mismo o mas que motores completos!
L8Apex is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2000, 06:59 AM   #3
Memnoch
Guest

Member#:
Talking

I wish
Es que tambien un factory turbo no me voidea garantía y el engine swap si
Luego si me da el 'f*ck warranty' thing pues maybe, IF i dont have a turbo yet.

Hmm ya que estoy posting, que mods son los permitidos para stock en solo1? Estoy pensando competir pero mi carro esta stock, excepto por exhaust. No se si suspension upgrades sean permitidos, swaybars etc. Si lo es pues cualquiera abusara de mi poor sube
  Reply With Quote
Old 08-17-2000, 08:00 AM   #4
L8Apex
Scooby L8ex

Member#: 2048
Vehicle:
2003 VTEC V6
Gray

Cool

La mejor modificaion que es permitida en la categoria stock son las gomas racing. Las gomas dan mas tiempo que cualquier modificacion sola! Creo que en sabana seca las reglas son diferentes y las gomas racing te ponen en otra categoria. Como quiera un carro stock con gomas racing le puede ganar a otro que tiene susp., barras etc pero no tiene gomas buenas. Sobre todo si el carro stock trae una susp. decente de fabrica como es el caso del subaru. Un set de gomas Kumho de tire rack cuesta de $600-$700 puesto aqui. Caro pero es la mejor modificacion, lo malo es que no te duran para siempre
L8Apex is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules