Welcome to the North American Subaru Impreza Owners Club Tuesday July 22, 2014
Home Forums WikiNASIOC Products Store Modifications Upgrade Garage
Puerto Rico Subaru Impreza Club
Here you can view your subscribed threads, work with private messages and edit your profile and preferences Home Registration is free! Visit the NASIOC Store NASIOC Rules Search Find other members Frequently Asked Questions Calendar Archive NASIOC Upgrade Garage Logout
Go Back   NASIOC > NASIOC Chapters > Puerto Rico Impreza Club Forum -- PRSIC

Welcome to NASIOC - The world's largest online community for Subaru enthusiasts!
Welcome to the NASIOC.com Subaru forum.

You are currently viewing our forum as a guest, which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our community, free of charge, you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is free, fast and simple, so please join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact us.
* Registered users of the site do not see these ads.
Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 05-20-2002, 02:23 PM   #1
Prog
Scooby Specialist
 
Member#: 1473
Join Date: May 2000
Location: San Juan, Puerto Rico
Vehicle:
2005 Legacy GT 5MT
Satin White Pearl

Default Compro : set de botellas stock de WRX

Bueno, al parecer mis H&R grises ya hicieron lo que iban a hacer in the long run, y creo que mis botellas de fabrica se fueron 10-7, ya que el carro esta demasiado de "bouncy", parece como si fuera un tecnica con esprines picaos. Estoy buscando un set de shocks de WRX usados en buenas condiciones, lo mas barato posible, ya que pienso montar springs de fabrica de nuevo por un tiempo. (hasta q pueda costearme un set de suspension completo bueno)

O tambien, si alguien con conocimiento se quiere encontrar conmigo en plaza o algo y se quiere montar y me diga q #$(#$(* le pasa a mi suspension...

Aunqe el plan de ponerle springs de fabrica como quiera va, estoy harto tambien de guayar el downpipe de turboXS con cualquier muerto estupido q encuentre, y tener q cogerlo de lado como los hondas tumbaos no la hace...
* Registered users of the site do not see these ads.
Prog is offline   Reply With Quote
Old 05-21-2002, 11:39 AM   #2
Ghost
Scooby Newbie
 
Member#: 6848
Join Date: May 2001
Location: Puerto Rico
Vehicle:
2004 WRX(Now Stolen)
Aspen White

Default

Eso mismo fue lo que me paso a mi.... and I didn't like it.... tumbar un impreza (para mi) es quitarle uno de sus atributos mas nice... que es bastante tall... y si quieres pasarle a algun hoyo , muerto o lo que sea se te hace un piece of cake
Ghost is offline   Reply With Quote
Old 05-22-2002, 10:24 PM   #3
matute
Guest
 
Member#:
Default Cuantos Necesitas???

Tengo una coleccion en Trebol que tengo que sacar de alli, dame un call y se maneja.

Son usadas con menos de mil millas todas y con springs!!! que deseas hacer???

Saludos

Matute
  Reply With Quote
Old 05-23-2002, 06:57 AM   #4
Prog
Scooby Specialist
 
Member#: 1473
Join Date: May 2000
Location: San Juan, Puerto Rico
Vehicle:
2005 Legacy GT 5MT
Satin White Pearl

Cool

estoy todavia viendo q voy a hacer, pq segun las pruebas q me han dicho q haga los del forum de suspension, el carro esta muelleando bien, osea se compone rapido, q me da a pensar q no es q esten malas, es q estaba maniatico, como habia estado sin guiarlo como 5 o 6 dias, lo senti bien rough...

pero cualquier cosa te aviso

gracias
Prog is offline   Reply With Quote
Old 05-23-2002, 08:10 AM   #5
Leonardo
Consigliere
Super Moderator
 
Member#: 185
Join Date: Aug 1999
Chapter/Region: South East
Location: Orlando, Fl
Vehicle:
2009 Civic EX
Silver

Default

Ya te hiba a decir!

Como va a ser que se te fueran 10-7 si yo le he dado mas duro que tu (1 PCA driving school, 2 solos) y estan como coco!

Arnaldo, si se me fastidian te llamo!

Leo
Leonardo is offline   Reply With Quote
Old 05-23-2002, 08:12 AM   #6
Leonardo
Consigliere
Super Moderator
 
Member#: 185
Join Date: Aug 1999
Chapter/Region: South East
Location: Orlando, Fl
Vehicle:
2009 Civic EX
Silver

Default

Ahh, y Ghost, recuerda que el problema principal del RS son las botellas!

Springs fabrica con botella aftermarket (KYB AGX en mi caso) se sentian super bien!

Leo
Leonardo is offline   Reply With Quote
Old 05-23-2002, 06:06 PM   #7
nativo
Scooby Specialist
 
Member#: 157
Join Date: Aug 1999
Location: Coamo, Puerto Rico
Vehicle:
1998 JDM STIv8 6sp
Rally Blue Pearl

Default

Eso mismo fue lo que me paso a mi.... and I didn't like it.... tumbar un impreza (para mi) es quitarle uno de sus atributos mas nice

Si te interesa todaví nos queda un set completo de Inverted struts y springs STI v5 (ya no se consiguen). Este set-up es el que tenía Hector y William en sus carros. Solo baja el carro de atrás como ½ in y como ¼ in al frente y queda super firma pero cómodo.

Later
Efrain
nativo is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump

Similar Threads
Thread Thread Starter Forum Replies Last Post
FS VA : Turboxs UTEC, Intake, Stock 05 wrx TMIC kcook Engine/Power/Exhaust 12 12-17-2009 03:12 PM
FS: Houston : Set of Complete 2004 WRX wagon Struts joe-6STi TXIC Private Classifieds 22 05-13-2008 10:37 AM
FS DE/PA: 2 Sets stock 02 WRX 16" wheels with Falkens guinsu Wheels/Tires 8 05-12-2008 12:23 PM
FS : Houston : Set of 4 Silver BBS 5 x 114.3 with 95% tread RE070s joe-6STi TXIC Private Classifieds 40 01-28-2008 11:33 PM
FS: DE - Stock '02 WRX Suspension Parts guinsu Private 'For Sale' Classifieds 10 06-02-2004 01:29 AM


All times are GMT -4. The time now is 10:43 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.7.0
Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.
Powered by Searchlight © 2014 Axivo Inc.
Copyright ©1999 - 2014, North American Subaru Impreza Owners Club, Inc.